Adik Neelofa kutuk Fazura tayang Aurat.. Plastik betul!!

Setiap kali menjelang Ramadhan ramai selebriti memulakan kisah penghijrahan dorang.. Di bulan yang mulia ni melakukan perkara yang baik memang dituntut.. Ada juga sesetengah selebriti ambil inisiatif untuk menutup aurat walaupun tak berhijab sepenuhnya..

Bagi dorang mengenakan selendang atau bertudung di bulan Ramadhan ni tanda menghormati bulan ini.. Perkara yang sama pun dilakukan oleh pelakon jelita Fazura kot.. Sebab menerusi laman Instagram milik Fazura, kebanyakkan gambar yang dimuatnaik menunjukkan dia tampil berselendang..

Nak dijadikan cerita Fazura ada muatnaik satu gambar, dan ada wanita menggunakan nama akaun @ameerakhan812 dah tegur aurat Fazura dalam nada sinis.. Korang tahu tak tu siapa? Pemilik akaun tu didakwa adalah adik Neelofa iaitu Ameera Khan..

Pelik jugak Miss A dengan komen Ameera tu.. Iyalah dia pun tak pakai tudung, takkan nak tegur aurat orang.. Bergaduh follower Fazura dengan pemilik akaun @Ameerakhan812 tu tau!

Hasil yang Miss A dapat, sebenarnya akaun tu merupakan fake account.. Mungkin ada pihak yang cuba nak melaga-lagakan Fazura dan adik Neelofa.. Tak pasal-pasal nama Ameera boleh dikaitkan dengan Fazura..

Tapi, apa yang Miss A tengok Fazura pun tak ambil kisah sangat dengan komen tu, Fazura pun tahu kot yang tu fake account.. Di bulan yang mulia ni tak elok nak gaduh-gaduh.. Miss A/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *