Artis melayu bomohkan lelaki hensem untuk dijadikan boyfriend???

Nama Zulin Aziz dulu memang pernah dikaitkan sedang rapat dengan penyanyi kacak kumpulan Forteen iaitu Ariz.. Tapi, masing-masing tak pernah keluarkan apa-apa kenyataan, menyatakan dorang bercinta pun.. Hanya sekadar kawan..

Orang dah hensem macam Ariz ni biasalah, mesti ada ramai peminat wanita.. Mungkin tak suka tengok Zulin ni rapat dengan dorang punya artis kesayangan.. Sorang wanita dah tuduh Zulin bomohkan Ariz..

Sebab apa individu tu dakwa Zulin bomohkan Ariz kerana, cinta Zulin telah ditolak oleh Ariz.. Wanita tu dakwa Zulin ni dok syok sendiri.. Menerusi laman Instagram milik Zulin, dia sendiri telah mendedahkan wanita yang telah mengfitnahnya guna fake account..

Dah kena fitnah teruk macam ni dengan peminat fanatik Ariz, Zulin memang betul-betul bengang dengan individu tu.. Pedas jugak ayat yang Zulin berikan pada individu itu.. Iyalah ini kali pertama dia kena ‘serang’ teruk, gara-gara rapat dengan Ariz..

“Kalau ya pun awak fanatik sgt kat dia,suka dia,rasa cemburu ke apa ke xpayahlah sampai fitnah saya.awak rasa dgn ckp mcmtu awak dpt @arizlufias ke? Allahuakhbar.awak sendiri mengingatkan kat situ ttg taubat dan kebesaran Allah.awak tak takut ke?? tolonglah hentikan. saya tau awak stalk saya. jadi bila baca ni pandai2lah ye? Alfitnatul ashaddu minal qhod.-natasya ke apa nama budak ni,tolonglah.ni bukan kali pertama.sejuta acc instagram pun awak buat saya tau itu awak.” tulisnya..

Apapun, Miss A harap Zulin dapat banyakkan bersabar.. Alah dia jeleous la tu tengok Zulin rapat dengan jejaka hensem seperti Ariz.. Orang yang hati busuk ni memang susah nak puaskan hati dorang.. Kalau boleh orang hensem-hensem kena berkawan dengan dia ja..hehe.. Miss A/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *