Fake Braces mampu mengakibatkan kematian.

Korang mesti tahu kan pendakap gigi ni hanya untuk orang yang mempunyai masalah gigi atau pun gigi jongang.

Itu pun dorang boleh gunakannya atas nasihat doktor.. Bukan sesuka hati je boleh pakai.

Bagi yang takde masalah gigi tapi gedik sangat nak pakai pendakap gigi..

Ada  yang sampai sanggup beli pendakap gigi yang harganya beratus. Kononnya nampak cantik la bila pakai pendakap gigi palsu tu dan yang paling tak boleh di terima siap warna warni lagi tu haha.

Cantik sangat ler tu.. Korang tahu tak pendakap gigi palsu sebenarnya boleh menyebabkan punca barah dan gigi reput.

Mungkin dekat fake braces tu mengandungi racun kot yela sebab warna warni bagai. Ada satu kes budak perempuan ni mati akibat barah usus.

Semuanya berpunca dari air liur yang berancun dan doktor tidak menolak kemungkinan punca barah datang dari fake braces tu. Serius menakutkan terus.. Itu la korang gigi dah cantik gedik nak berbraces bagai.-TiraGomez/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *