Goreng telur guna matahari akibat cuaca panas terlampau di India.

Memang tak dinafikan sekarang ni dunia mengalami perubahan yang mendadak. Tengok la di India telur pun tak payah pakai api, guna cahaya matahari saja nak masak.

Panas terlampau ni memang bagi kesan buruk yang banyak macam korang mudah jatuh sakit dan hutan pun senang terbakar.

Kalau terbakar jadi satu kes pula udara tercemar dan penduduk hilang tempat tinggal. Macam-macam boleh jadi.

Walaupun cuaca terlampau panas lip-lip kat India tapi diorang ni terpaksa jalani kehidupan seperti biasa. Yala kalau tak pergi kerja nak makan apa pula nanti..kebulur pula.

Miss Hana dah jenis tak tahan panas sangat boleh senang jatuh sakit. Korang tu minum air banyak-banyak dan jaga diri baik-baik sekarang memang mudah nak dapat penyakit dengan cuaca tak menentu dan persekitaran tercemar. – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *