Kena saman sebab stiker Kelantan di nombor plat kereta..

Wooowwww!! Tak kan lah lekat sticker kat nombor plat kereta pun kena sama jugak?? Biar betul nih.., macam tak percaya jer!

Tapi itu la yang berlaku kat seorang mangsa ni, katanya dia kena saman sebab lekatkan sticker kat papan nombor plat belakang keretanya. Gomez tengok ada la sticker lambang rusa negeri Kelantan tu satu dengan satu lagi sticker warna hijau tu.

Tak kan yang tu pun nak saman kot.. Gomez rasa takde pun lindung nombor plat tu haaa. Tapi nak buat macam mana kan kalau dah itu melanggar undang-undang jalan raya, terpaksa terima la kesalahan diri sendiri.

Lepas ni kalau tak kan kena sama lagi baik buang je sticker tu, lekat je kat tempat lain. Kalau korang tanak kena saman macam mamat ni baik korang buang cepat sticker yang korang lekat kat nombor plat tu sebelum terlambat.

Kejadian ni tak pasti pulak berlaku kat mana sebab sumber tak mention la pulak.-TiraGomez/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *