Zahra patut malu dengan mamat ni.. Kelulusan setakat SPM tapi gaji RM24,000..

Mak aiiiiiii!!!!!!!!! Masyuknya…. Tebal poket tu. hehhehehhe.. walaupun result SPM tak seberapa tapi gaji puluh ribu weiii. Kalah orang yang ada kelulusan tinggi-tinggi ni!!

Kerja apa si Mohd. Khairul ni????? Khairul ni kerja sebagai pemandu arah seismos bagi mengesan kawasan minyak dan gas di perairan Norway. Jauhnya di negara orang noh!

So korang yang kurang cemerlang dalam pelajaran tu jangan cepat putus asa aje. Masih ada banyak peluang yang menanti korang macam institut pendidikan teknikal or latihan vokasional.

Institut-institut ni dapat membantu korang dapat pekerjaan yang baik dan gaji pun lumayan. Dah terbukti pelajar dari pendidikan teknikal dan vokasional pun mampu meraih pendapatan lumayan seperti Khairul ni kan.

As long don’t give before did.. Miss Hana tau ramai orang macam ni diluar sana cuma tak menonjolkan kesungguhan dia aje!!! MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *