Awek DAP ini rela badan di jilat demi #Bersih4 ??

Betul ke awek Bersih 4 nih suruh geng-geng lelaki yang lain jilat dia sampai bersih?? Wowwwwwww dahsyat sangat, tak kan bertudung litup macam tu tapi sanggup merelakan dirinya untuk diterokai sampai begitu sekali gara-gara nak menjayakan lagi demonstrasi jalanan dorang tue?? Hahaaa hebat sangat!

Nak cakap ini semua cuma mainan tapi itu la yang terpampang dekat sepanduk ahli DAP, Syefura Othman ini dan gambarnya itu menjadi viral di laman sosial. Aikkkkk betul ke awek DAP ni sanggup bergadai maruah dan badannya demi DAP?? Kuikui…

Bunyi kata-kata yang terpampang dekat sepanduk tu ‘Jilat Saya Sampai Bersih’ haaaa ternganga jugak la mulut-mulut pakcik tokwan yang join demostrasi tue kan. Mesti dorang tanak lepas peluang punya haha!

Tapi selidik punya selidik rupa-rupanya terkena perbuatan kianat… Gambar tue sebenarnya gambar palsu yang telah diedit. Fuhhhhhh nasib baik edit… Gomez ingatkan Syefura ni betul-betul nak kendurikan dirinya sendiri. Terkejut la jugak kan.

Rupa-rupanya kena perbuatan orang yang tak bertanggungjawab… Nasib baik tak betul kalau tidak mesti dah lunyai situ kahkahkahhh… Mana tahu kot la sama jenis macam geng lelaki bersih yang langgan pelacur lepas dorang punya demostrasi tue. Nauzubillah..-TiraGomez/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *