Bercium dalam Pub, netizen anggap artis ni seperti Pelacur Murahan.

Fara Mendoza memang satu nama yang langsung tak pernah dengar kat industri hiburan sebelum ini.. Namanya mula popular, sebab kes dia bersama Fizz Fairuz.. Kononnya Fizz cuba goda dia kat aplikasi WeChat.. Fizz ni terliur tengok body dia yang mantop..

Sebenarnya Fara ni artis baru yang suam-suam kuku.. Kalau tak pasal kontroversi dengan suami Almy Nadia.. Memang netizen tak pernah kenal.. Lepas viral kisah dia, ramai orang mula dok selongkar cara hidup Fara..

Boleh tahan sosial jugak minah ni wei! Macam budak-budak sosial kat KL tu lah.. Pergi kelab, pakai baju pun seksi, paling penting dia comolot dengan kawan perempuan dia.. So korang rasa dia ni jenis pelakon baru macam mana ni?

Lepas tersebar gambar dia dok bersosial dengan kawan-kawan dia kat kelab.. Netizen sifatkan Fara ni macam pelacur murahan.. Nak popular dengan cara cepat, cari publisiti murahan.. Jual body bagi suami orang terliur tengok body dia.. Pastu konon-konon dia mangsa keadaan.. Old School la cara ko Fara..

Jangan marah ye kalau netizen gelar ko macam tu.. Tengok cara ko bersosial pun tak kena tempat.. Mungkin minah ni boleh cuba cara lain untuk mencapai populariti dalam industri hiburan ini.. Jangan guna cara mudah untuk jadi popular.. Popular dengan bakat bukan dengan gossip murahan.. Miss A/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *