Betul ke Uqasha Senrose Playgirl.? Hobi tukar boyfriend??

Pelakon Uqasha Senrose ni memang tak dinafikan miliki wajah yang cantik dan boleh memikat hati setiap jejaka yang mengenalinya.. Miss A pun suka tengok wajah Uqasha yang comel tu..

Tapi, bila dah lama-lama macam menyampah pulak.. Adiknya Nelydia Senrose dok bercinta dengan Qi Razali senyap-senyap je.. Uqasha ni dah bertukar teman lelaki berapa banyak dah.. Satu pun tak lekat dengan dia kan..

Pelik jugak Miss A bila baca kenyataan terbaru dari Uqasha.. Dia maklumkan dia tak pernah pun bercinta dengan pelakon lelaki Syafiq Kyle.. Pulak dah? Hari tu yang Syafiq cakap kat media Uqasha ni masih lagi kekasih dia tu benda apa?

Tup-tup, bila dah mula rapat dengan Iqram Dinzly, Uqasha tak pernah bercinta dengan Syafiq.. Pastu kalau peminat label awak ni PLAYGIRL jangan marah ye Uqasha?

Ramai peminat sifatkan Uqasha ni suka gunakan kecantikan yang dia miliki untuk pikat jejaka kat industri hiburan..

Alah.. kecantikan tu tak kekal la.. Kalau nak bercinta tu biar betul-betul.. Jangan dok bertukar lelaki macam tukar baju.. Adik ko elok je setia dengan satu lelaki, yang ko dok menggedik lebih kenapa?

Dah bertudung tu tunjuk contoh yang baik, kalau tak ada apa-apa hubungan jangan la dok ambil gambar mesra sangat, berkepit-kepit.. Rapat benor! Miss A/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *