July 25, 2017

Related Articles

15 Comments

  1. 1

    Anonymous

    Bangsat!!!!
    Kerala bangsat!!!
    Rasa nak ludah muka bangsat kerala nie!!!!
    2×5 dgn pendubur sg buluh….pukimak!!!!

    Reply
  2. 2

    Anonymous

    mamak pukimak! jangan terkejut nanti anak botak dia menjadi pilihan kit sial untuk menjadi PM bineka.
    mamak pukimak ni memang pencinta kroni2 cina dan pengkhianat Melayu.
    22 tahun mamak pukimak ni memerintah, siapa yang dikaya kan? Cina atau Melayu?

    Reply
  3. 3

    Labu8455

    Anon pukimak kat atas ni ada berani ka kalau berdepan atau cuma berani menyalak macam anjing kat depan komputer saja – poooooooooorah bastard !

    Reply
    1. 3.1

      Anonymous

      Dia mmg pukimak….tak suka najib, lantak la!!!!Aku pon tak gemar najib!!!
      Tapi klu dh sembah mainan babi dap…dia mmg pukimak.Pengkhianat punya kerala!!!
      Mentang2 dah kaya raya…mmg pukimak!!!
      Dasar munafik…sanggup buat apa sahaja demi kuasa…mmg pukimak!!!!
      Ko dgn anwar ibrahim sama standard!!! Sanggup jilat buntut tokong demi kuasa….sial!!!!

      Reply
  4. 4

    Anonymous

    Melayu mudah lupa…..DAP perlu dihancurkan jika msia nak aman..

    Reply
  5. 5

    Anonymous

    Akhirnya Melayu dijual kepada Cina. Tahniah Mahathir.

    Reply
  6. 6

    Anonymous

    Tun anda telah mengeciwa kn kami yg telah sokong Tun semasa Tun sebagai Perdana Menteri Malaysia.

    Reply
  7. 7

    Anonymous

    Inilah dia orang bangsat. Mahathir Bangsat.

    Reply
  8. 8

    Anonymous

    Tahniah Mahathir kamu telah dibeli oleh DAP. Sekarang boleh duduk sebaris dengan Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang, Mat Sabu, Ambiga dan Lim Guan Eng.

    Bolehlah isi borang DAP, PKR atau GHB.

    Reply
  9. 9

    Anonymous

    Dulu aku menangis semasa di umum nak bersara, sekarang kalau dia mati, sikit aku tak sedih…

    Reply
  10. 10

    Anonymous

    Takpa jgn dok marah kat mahathir tu,dia dah tua,dia pun nak merasa jg mcm mana rasanya berdemonstrasi..lagi baik kalau dia pi tidog tepi longkang ,,boleh dia merasa sama susah senang puak2 pendemo tu…tak lama lagi dia pun dah nak pi dah…bagi la dia chance…

    Reply
  11. 11

    Anonymous

    Memang betul auta..siang td ckp x stju phimpunan mcm ni sbb byk saluran lain nk tukar krjaan…tgok petang muncul di Bersih..SHIT!!

    Reply
  12. 12

    Anonymous

    SEKARANG YAKINLAH AKU MAHATDIR ADALAH PENYOKONG CINA YANG NAK MENGHANCUR ISLAM.

    MAHATDIR SANGGUP JADI PENGKHIANAT KERANA SECEBIS KUASA DUNIA YANG TAK KEKAL.

    Reply
  13. 13

    Anonymous

    Gila nak mampus!!!!
    Benci aku kat najib tak terniat aku khianat bangsa sendiri.Tak akan terdetik utk aku diperkuda dapigs!!
    Sampai mati tak akan aku mgkhianati bangsa aku..tak akan aku sujud pendokong dan pencetus 13 Mei dan komunis.
    Memalukan sungguh!!Macam tak ada cara lain ker!!!!

    Reply
  14. 14

    syukur woi

    actually kenapa eh korang beriya-iya kata mahathir pengkhianat orang melayu dan sembah kroni cina?? ni fakta ke auta.. nampak mahathir banyak jasa kepada orang melayu.. kita mesti bersyukur tau.. najib pun korang kutuk tapi elok je kita hidup senang.. bersyukurlah wei..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2012 UtaraNews.com