Mak tengah tunaikan Haji tapi anak sibuk belanja gambar seksi.

Aduhaiiiiii….apa la nak jadi ni?? Si ibu dekat Mekkah buat main lagi berdoa, tunaikan rukun Islam yang ke lima. Tapi yang si anak pulak bukan main gah lagi dok kongsi gambar seksa seksi kat dalam Instagram. Eshhhhhhhh memalukan betul la!

Agak-agak korang la kan, apa perasaan ibu Zazaaa ni kalau tahu yang anaknya dok berniaga badan untuk tatapan si mata keranjang dekat luar sana? Tatapan je bukan melacur… Bukan main belanja sakan lagi gadis putih gebu ni hamboihhhhh, sekali gambar tak sepatutnya pun nak tayang jugak.

Iyerrr tahu la awak tu gebu tapi simpan sikit untuk suami nanti, ini sampai semua nak tunjuk rugi la! Mula-mula Gomez ingat Zazaaa ni sebenarnya Zara XXX yang pelacur standard atasan tu, sebab muka dengan nama tu dah nak dekat sama dah.

Tapi rupa-rupanya orang lain, haishhhh dorang ni apa la yang best sangat berniaga badan ni? Dapat apa ntah tak faham betul! Dah cantik-cantik kan elok kalau tutup. Kesian dengan ibu bapa buat main tutup aurat berdoa kearah kebaikan tapi anak….. hmmmmm.-TiraGomez/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *