Muslimah melayu doakan ibubapa cepat mati kerana nak kawin cepat.

Cinta tu memang buta dan bukan setakat membutakan mata jer siap buta habis hati dan perasaan. Sampaikan ada yang sanggup buang keluarga semata-mata demi cinta suci kasih terikat hahaaaaa!!

Gomez bukan apa… Terkejut dengan pengakuan ikhlas dari seorang anak remaja ni. Hamboiiii gatai nak kawin sampai macam tu sekali la. Sampai sanggup doakan kedua ibu bapanya agar cepat mati semata-mata nak kawin dengan kekasih hatinya.

Dah banyak sangat ke pengalaman hidup tu cik adik oii!! Sampai gedik sangat nak nikah ni nak buang family lak tu. Lebih mengejutkan siap mengaku lagi sanggup nak kawin lari dengan boifriendnya tu. Eshhhh eshhhh eshhh sampai macam tu sekali noh.

Mungkin ni kes cinta terhalang kot.. Ibu bapa tak restu dorang berkawin. Hurmmmm tak tahu la, suka atau tak restu ibi bapa tu penting kalau nak bina masjid. Sayang saja tak cukup restu tu penting owww jangan buat main. Tak bahagia rumah tangga tu haaa.

Gila kot tak fikir panjang minah ni, tahu nak seronok nikah je. Dugaan rumah tangga tak fikir.. kang lari balik rumah mak bapak jugak haha.-TiraGomez/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *