Pasangan Kekasih Tak Tau Malu Bercumbu Sakan Dalam Kereta Api.

Amboiiiii sakannya depa dok cium-cium dan meraba dalam kereta api!!!! Bukannya tak ada orang dalam kereta tapi  diorang buat macam diorang aje dalam tu.

Dah tak tau malu noh depan-depan orang pun selamba aje buat. Aksi pasangan tu dalam kereta api metro di Shenyang mencetus perdebatan hangat di China.

Gambar diorang dimuat naik dalam laman sosial Weibo. Dalam gambar perempuan tu ala-ala manje terlentok di bahu pakwe dia, sambil lelaki miang tu menyeluk tangan kiri dalam baju awek dia. Jatuh la maruah perempuan macam ni senang-senang aje menyerah diri macam gitu. Huhuuhuuhuuhhuu..

Menyampah Miss Hana tengok orang dok buat aksi 18xxx ni!!! Ramai yang mengutuk pasangan tu kerana buat perbuatan tak senonoh di tempat awam terutamanya terdedah kepada kanak-kanak.

Akaun rasmi Weibo kereta api metro Shenyang turut join kutuk pasangan tu sebagai ‘memalukan’. Polis tak akan ambil tindakan apa-apa sebab diorang tak mengancam keselamatan awam.

At least ambil tindakan sikit supaya diorang tak buat macam tu lagi nanti. Denda ke or buat kerja amal selama tiga bulan kerana tunjuk perbuatan tak senonoh di tempat awam. Baru diorang SERIK!! MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *