Penyokong BERSIH 4 edit gambar Mahathir sokong pembangkang.

Kalau iyer pun korang benci dekat Mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad pasal tak sokong tindakan Perdana Menteri kita yang sekarang, perlu ke korang nak buat fitnah yang beliau sekarang sokong tindakan pembangkang??

Eshhhh…eshhh..eshhhh tak logik sangat tu, ingat senang-senang ka mantan Perdana Menteri nak beralih arah macam tu. Baru-baru ni tersebar satu gambar memaparkan Tun M tengah pegang buku bersih 4.0 dan menjadi viral di media sosial.

Tapi gambar buku tu nampak macam pelik sangat kan…nampak tak real dan sah-sah diedit. Lepas disiasat, rupa-rupanya betul la gambar tu sebenarnya telah diedit oleh pihak yang tak bertanggungjawab. Rasanya puak-puak Bersih tu la punya kerja ni..

Di dalam gambar tersebut Tun M dilihat memegang dua buah buku yang bertajuk “Jom! Bersih 4”. Tapi gambar sebetulnya, Tun M tengah pegang dua buah buku lain iaitu buku yang menceritakan tentang dirinya.

Ramai jugak la yang tertipu dengan gambar palsu tu, apa la ingat Tun M bodoh sangat kot nak sokong Bersih 4.0 yang takde kesudahannya tu.-TiraGomez/UtaraNews.com