August 20, 2017

Related Articles

3 Comments

  1. 1

    Anonymous

    Tak dapat nak dipertahan dah. Kalau dulu tanah kepunyaan orang Melayu dan kerana itulah dinamakan Tanah Melayu. Sekarang ni dah tinggal tak banyak lagi dah nak dipertahankan macamana lagi. Pemimpin kita orang Melayu dan yang berkuasa pun orang Melayu tapi tanah dah tak banyak dah lagi. Askar pun dah tak tau nak pertahankan apa lagi. Orang orang Melayu pun dah tak macam Melayu lagi. Pendekata roh Melayu dah tak ada lagi. Mungkin yang tinggal yang benar2 punyai roh Melayu dah pun menjadi minoriti. Pemimpin yang diatas sepatutnya sedar dan insaf itu pun kalau2 masih lagi punyai roh bangsanya.

    Reply
  2. 2

    Anonymous

    Jangan lupa raja maha rasuah dan kroni nombor satu Malaysia, maddey kuti.
    Patutlah selama 22 tahun GAGAL memperkasakan Melayu malah melemahkan Melayu sambil memberi kuasa kepada cina.

    Maddey kuthi musuh Islam! Darah india masih pekat mengalir dalam madey kuthi. Baka ular yang tak boleh dioercayai.

    Bila maddey kuthi dan kit siang apek rasis anti Islam bersatu, berjaga2 lah wahai orang Melayu.

    Reply
  3. 3

    Anonymous

    RAMD da sdia lama dah..depa tunggu arahan ja abaq hang..kalo xde arahan buat krja mcmbiasa la..hat pi bendang ada..hat pi motong ada..hat pi market ada..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2012 UtaraNews.com