Zarina Anjoilie Tayang Gambar Peluk Dan Cium Boyfriend

Pelakon yang bajet-bajet artis Hollywood dan penuh kontroversi iaitu Zarina Anjoulie sekali lagi bikin panas.. Kalau dulu panas dengan gambar seksinya..

Kali ini, dia dengan berani muatnaik gambar sedang berpelukan dan di cium oleh kekasihnya kat Instagram..

Haa.. bajet macam artis Hollywood la kan? Kat Hollywood ambil gambar macam ni dengan kekasih memang perkara biasa.. Tapi, kat Malaysia, tak payah la dok muatnaik gambar bodoh macam ni.. Zarina tampil berpakaian agak seksi bersama kekasihnya yang bertatu..

Bagi Zarina, Miss A rasa ini adalah  satu perkara biasa.. Walaupun terima macam-macam kritikan dari pengikutnya, Zarina nampak tenang dan tak membalas setiap komen negatif pengikutnya..

Motif apa yang dia nak muatnaik gambar macam tu pun tak tahu la..Mungkin nak cari publisiti murahan, maklumlah dah lama nama dia menyepi dari kontroversi..

Syok agaknya bila ramai orang dok mengkritik dirinya.. Semoga kembali ke jalan yang benar.. Miss A/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *