Umat Islam hilang telor bila berdepan dengan Alvin Tan

Makin lahanat pulak si Alvin Tan nih, merangkap macai Cina DAP! Sekongkol dengan geng Cina DAP untuk menjatuhkan dan memperburukkan umat Islam serta UMNO. Melalui status terbarunya di laman facebook milik Cina bangsat tu, slumber je Cina sepet tu menghina kejadian kren tumbang yang berlaku di Mekah pada Jumaat lalu.

Dalam statusnya yang berbunyi ‘’ Kenapa Allah SWT yg Maha Besar dan Maha Berkuasa dan Maha Penyayang x mencegah kejadian tersebut? Curi tulang ke sadis ke x wujud sebenarnya?‪#‎FikirFikirkanlah‬ ‪#‎AllahBacul‬’’.

Biadap!! Siapa yang bacul sebenarnya ni?? Kalau berani sangat apesal lari pi dok oversea?? Apesal tak balik dok Malaysia.. Kalau dah berani sangat kan! Cina bangsat ni kalau balik Malaysia, baru jijak airport je mesti dah kena tembak dengan senapang M16.

Memang keterlaluan, sebab Cina mata sepet ni bukan saja cakap Allah bacul tapi siap persoalkan pulak kewujudan Allah S.W.T. ehhhhhh kalau tak tahu apa-apa soal Islam baik diam jela. Terserlah kebodohan disitu.

Bukan setakat hina Islam dan kutuk Allah S.W.T je… Siap mengaku lagi yang dia sengaja hina umat Islam sebab Islam adalah tunjang utama kekuatan UMNO. Nampak sangat yang si blogger seks ni macai DAP puihhh!! Banyak sangat ke upah yang DAP bagi untuk bela hang kat oversea tu hahaaa… Lepas tu kutuk orang Melayu dari jauh.

Macam ni la jadinya kalau hati tu dah hitam legam macam arang, bau pulak busuk macam nanah yukkkkksss! Tak habis nak dengki dengan kelebihan yang orang lain ada. Udah-udah ler tu bawak-bawak la insaf sama. Hang pun umur bukannya panjang mana dah, bertobat la nohhh!-TiraGomez/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *