Kurang Ajar Perempuan Ini Menghina Ciptaan Tuhan.

Gerammm pulak baca mesej minah kurang ajaq tu!! Dia sapa nak menghina anak orang???? Bodoh betul laa, macam nak cili-cili aje dengan cili padi tu kat bibir dia. Biaq bengkak dan besar bibir tu, jadi hodoh!

Suka hati aje kata anak orang tu cacat, lepas tu kata orang tu malu nak muatnaik gambar anak tu di media sosial la. Minah tu tak ada agama ke?? Minah tu tak tau ke anak tu kan satu anugerah dari Allah S.W.T, tak kira la macam mana sekalipun keadaan anak tu semasa dilahirkan…

Setiap orang perlu bersyukur dengan segala yang diberikan, faham! Dah la letak gambaq profile tu dengan rambut karat, tayang lurah dada. Ingat elok sangat la tu, perangai pun buruk.

Selepas hari perbualan antara minah kurang ajaq tu dengan mak budak tu, tup-tup esok tu mak budak tu screenshots mesej diorang. And then, muatnaik di laman sosial..

Apalagi minah tu melenting la, siap panggil kat mak budak tu betina sial kot! Rasanya dia la yang betina sial tu kan! Bengong punya minah tu!

Kalau tersebar di media sosial ni biasa la kan, mesti ramai yang kecam dan kutuk minah kurang ajaq tu. Mesti kaw-kaw punya kena! Korang baca mesej semua dari  minah tu, menyakitkan hati aje.. MissHana/Utaranews.com

2 thoughts on “Kurang Ajar Perempuan Ini Menghina Ciptaan Tuhan.

  • 27/12/2015 at 3:12 am
    Permalink

    Ko perli dye kan da kene perli balik

    Reply
  • 19/05/2017 at 6:23 am
    Permalink

    Sebenarnya pmpn yg mngata tu lagi cacat dari budak tu…muka pun mcm bapok aku tgok.. Tak da lah semenggah mana pun…tu kalau bukak semua tu errrr barai gelap gulita ..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *