Suami Durjana lacurkan isteri kepada 2700 lelaki

Di pinggir bandar kecil di Meaux, Paris, seorang suami yang dah berusia 54 tahun dan mempunyai seorang anak, sanggup melacurkan bini sendiri semata-mata kerana nak cari duit dengan cara yang mudah dan lumayan. Bangsat betul jantan tu ye! Sanggup buat bini cenggitu sebab duit!!

Operasi ‘perniagaan’ yang dilakukan tu pulak dijalankan dirumah diorang sendiri. Ohh, patut cepat ‘kaya’ noh.., sewa tempat tak payah bayar, just kenakan ‘bayaran setiap kali perkhidmatan diberi aje’.

Dikatakan hasil ‘perniagaan’ yang dijalankan tu berjaya meraih lebih RM23,000 sebulan dari poket 2’700 lelaki.. Just kasi bini layan jantan-jantan lain sambil suami goyang kaki je tunggu kat luar. Suami jenis apa la jantan ni!

Difahamkan, masa bini dinodai lelaki lain, si suami tak guna tunggu dalam kereta bersama anak kecik dia berusia lima tahun depan rumah diorang. Kegiatan melampau laki bini tu tak lama selepas ia diketahui oleh jiran-jiran.

Mahkamah mengenakan hukuman keatas lelaki tu je kerana pihak pendakwa percaya bini beliau hanya jadi mangsa eksploitasi suaminya.

Untuk pengetahuan bersama.., undang-undang awam kat Perancis ni pun pelik dan tak musabah gak sebab pelacuran kat sana sah di sisi undang-undang.

Diorang just tak dapat terima kalau kes memperdagangan manusia untuk tujuan seks komersial. Gila juga undang-undang diorang kan, tak boleh diterima masuk akal! MissHana/Utaranews.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *