Wanita melayu digelar ANJING oleh lelaki Cina di P.Pinang.

Memang bengang gila tengok video dua mamat cina ni biadap kat penguatkuasa perempuan tu selepas tayar kereta diorang kena kunci. Dah la buat salah lepas tu cakap kurang ajar pula, bukan nak cakap baik-baik!!!

Kesian penguatkuasa perempuan tu kena herdik dan dihina depan-depan orang ramai!! Yang mamat cina pakai spek tu dok cakap besar kata ada duit la nak bayar tapi lambat aje nak keluar duit tu!! htuiih!!

Sabar aje la!! Diorang ni berani biadap cenggitu sebab penguatkuasa tu perempuan, ceerrr kalau penguatkuasa lelaki. Mesti diorang tak kan berani buat gitu!

Tapi yang panas hati tengok tu masa mamat cina sorang lagi tu nak bagi duit kat penguatkuasa perempuan tu, mula-mula dia acah nak bagi lepas tu dia lempar duit jatuh kat lantai.

Dan yang paling biadapnya, boleh pulak dia gelar penguatkuasa tu sebagai Anjing!! Memang kurang ajar!!!

Dah tentu bangsa melayu sedih tengok penguatkuasa wanita tu diperlakukan sampai macam tu sekali oleh puak-puak cina kiasu ni.. Diharap pihak berwajib seperti PDRM akan dapat ambik tindakan pada cina tersebut! – MissHana/Utaranews.com.

2 thoughts on “Wanita melayu digelar ANJING oleh lelaki Cina di P.Pinang.

  • October 8, 2015 at 3:15 am
    Permalink

    cina m'sia ada lah cina paling babi dari semua cina

    Reply
  • October 8, 2015 at 3:35 am
    Permalink

    Dah lah tak hormat undang undang siap maki hamun lagi , dah salah salah lah ,mereka tu hanya jalan kan tugas saja

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *