Allah bayar CASH!! Artis bertudung jatuh miskin selepas MURTAD!

Kat Indonesia ni artis murtad dari Islam memang banyak, antara sedar dengan tak sedar ja.. Rasanya semua dah tahu tentang perpindahan agama pelakon filem ‘Ketika Cinta Bertasbih’ iaitu Asmirandah..

Si Andah ni tukar agama lepas kahwin dengan suaminya iaitu Jonas Rivanno.. Sanggup tukar agama kerana cinta ja beb! Boleh dibuat main-main pulak artis ni pasal agama islam kan? Tapi, Miss A dapat berita yang sangat mengejutkan tau lepas ni Andah ni dah murtad..

Senang cakap, macam Allah banyak cash la kat dia sebab dok main-main kan agama Allah ni.. Andah dah suaminya kini dah jatuh miskin..

Menurut sumber, Andah dah pun jual rumahnya.. Jual dengan harga yang murah pulak tu.. Kalau ikot harga pasaran boleh je nak jual mahal, tapi Andah ni dah  jual rumah bawah dari harga pasaran..

Lepas dah tukar agama, ramai peminat di Indonesia yang boikot Andah.. So dalam industri hiburan memang dia tak tak dapat job.. Sampai sekarang pihak media dah tak dapat nak cari Andah.. Kali terakhir tengok pun Andah ni dah pun hamil..

Secara jujurnya, jangan la korang nak main-main kan agama Islam.. Murtad hanya sebab cinta pada seorang lelaki.. Tu baru kat dunia Allah beri bala, kat akhirat nanti tak tahu la macam mana.. Harap korang jadikan ini sebagai pengajaran.. Miss A/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *