Anak Kurang Ajar Memarahi Ibu Depan Orang Ramai Di Hospital

Satu video tersebar di laman sosial menunjukkan seorang anak bersikap kurang dengan mak dia sendiri. Dok marah-marah mak dia sampaikan orang lain pun dengar dan nampak sikap lelaki kurang ajaq tu!

Miss tengok pun sakit hati cara dia cakap dengan mak dia cenggitu, kalau cakap dengan kawan cenggitu rasanya dah gaduh besar! Tapi lelaki kurang ajar ni dia tak fikir ke perasaan mak dia bila dia cakap cenggitu??

Dah la cakap kuat-kuat, semua orang boleh dengar. Mesti mak dia malu dengan perangai kurang ajar anak dia tu..

Tak tau la apa yang dibebelkan lelaki tu kat mak dia, sampai kan ada seorang lelaki muda ni bangun la tegur lelaki tu sebab dok buat bising lepas tu bersikap kurang ajar dengan mak dia.

Tapi bila ditegur bertukar lebih teruk pulak, saling bertikam lidah jadinya. Orang cenggitu memang susah nak ditegur, ditegur dimarahi balik ada la.. Miss nampak macam mak lelaki tu kesat air mata aje, kesian..

Jatuh air mata seorang ibu disebabkan terasa dengan perangai anak macam lelaki ni, tanggung dosa dan akibatnya nanti! MissHana/Utaranews.com.

One thought on “Anak Kurang Ajar Memarahi Ibu Depan Orang Ramai Di Hospital

  • 08/11/2015 at 12:20 am
    Permalink

    flying kick or lempar c4 kek mamat tu…amacam?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *