Johan Raja Lawak bangga ke dapat Tunjal kepala anak?

Johan Raja Lawak memang sangat terkenal dengan lawak jenakanya, apa je yang dia cakap mesti buat orang lain ketawa.. Miss A memang suka sangat dengan lawak-lawak yang disampaikan olehnya.. Kira peminat setia la tau!hehe..

Menerusi laman Instagram milik Johan dan Ozlyn, mereka ada memuatnaik satu video Johan dok bergurau dengan anaknya iaitu Chantik.. Budak kecik lagi, comel tau anak Johan dan Ozlyn ni.. So Johan ni bukan kat public je suka bergurau, dengan anak-anak pun dia dok bergurau..

Dalam video tu menunjukkan Johan dah tunjal kepala anaknya.. Tunjal tahu? Alah macam tolak kepala anaknya la.. Tapi, nampaknya ramai netizen yang tak senang hati tengok Johan buat macam tu kat anaknya.. Katanya cara Johan tu agak keterlaluan..Korang rasa?

Walaupun cara Johan bergurau dengan anaknya dikritik netizen, ramai jugak yang tampil backup Johan..  Iyerlah,  dorang tahu Johan hanya bergurau dengan anaknya.. Dah memang ‘sytle’ Johan macam tu.. Nama pun pelawak, lagi pun tak ada la kasar sangat dia tunjal kepala anaknya tu..  Miss A/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *