Keluarga Anwar dakwa Doktor Malaysia tak bagus.

Keluarga dan penyokong bekas ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan rasa tidak bersalahnya mengeluarkan satu kenyataan bahawa mereka tidak percaya dengan penjagaan kesihatan yang diberikan oleh doktor di Malaysia kepada Anwar semasa di penjara Sungai Buloh.

Oleh disebabkan tidak yakin dengan kebolehan doktor-doktor yang disediakan olehnya pihak penjara, maka mereka dengan sukacitanya mahu membawa Anwar untuk menjalani pembedahan di luar negara.

“Kami tidak percaya sistem itu kerana sistem itu boleh menafikan Datuk Seri Anwar Ibrahim mendapat rawatan asas seperti fisioterapi,” kata peguam Anwar, R Sivarasa.

Amboiiii…. Nak fisioterapi, pihak penjara bagi! Nak doktor bagus pun pihak penjara tolong cari siap berbelas-belas doktor pulak tu bukan satu dua je!

Sakit apa sangat si Anwar tu sampai doktor Malaysia tak boleh ubati?? Belum lagi berubat sudah banyak songeh, kalau dah sakit nak mati tu doktor luar negara pun belum tentu boleh sambung nyawa opsssss!!

Keluarga Anwar mencari alasan hendak bawa Anwar menjalani rawatan diluar negara dengan mendakwa bahawa Anwar akan diberi ubat pelali dan dibius sebelum memulakan pembedahan.

Memang la nak buat pembedahan kena bius, tak kan nak biar sedar masa pembedahan. Gila kot depa ni nak bagi bapak depa mati sakit ka apa haha! Operation tak bius hahaa tak cerdik betul.

Kata mereka, mereka tidak percaya dengan doktor di Malaysia sebab pembedahan Anwar akan dijalankan dalam keadaan Anwar dibius dan tidak sedarkan diri. Atas alasan tu dorang nak bawa Anwar untuk buat pembedahan di luar negara. Coihhhhh!!

“Maka itu sebabnya kami kata ia memerlukan pembedahan besar perlu dilakukan, kemudian kami menuntut ia dijalankan di luar negara,” katanya lagi. Nak tergelak pulak dengan statement bodoh dorang ni, nak raih simpati pun bagi la alasan yang logik sikit.- TiraGomez/UtaraNews.com

One thought on “Keluarga Anwar dakwa Doktor Malaysia tak bagus.

  • 08/11/2015 at 9:49 am
    Permalink

    Asal masuk penjara jer sakit, perlu pembedahan… Sebelum masuk penjara rileks jer boleh tour satu Malaysia lagi bagi ceramah.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *