Lelaki Jepun cipta “tangan selfie” sebab malu.

Di Tokyo, Jepun, ada la seorang lelaki pelik ni yang dikenali Mansun kononnya malu nak selfie menggunakan monopod. Malu-malu kucing pulak dah aiii! Tapi disebabkan dia malu nak guna monopod, dia cipta satu alat yang buat dia tak malu nak selfie..

Alat yang dicipta tu, Miss rasa korang pun akan rasa alat tu lagi la memalukan dari monopod tu kan?? Hihhhihii.. Dah la panjang semacam aje, alat tu dinamakan ‘lengan selfie’.

Mamat tu mereka alat tu menggunakan sebatang besi panjang yang dipakai dengan cara disambungkan kepada sepasang tangan palsu. Dek kerana berjaya cipta alat pelik tu, sekarang ni mamat tu dah tak malu nak selfie dan gembira aje berjalan-jalan dengan dua lengan yang menakutkan tu.

Pelik! Pelik! Kenapa la dia tak rasa alat yang dia cipta tu lebih memalukan dari monopod tu, hah?? Tapi tak apa la, asalkan dia bahagia sendiri sudah…

Nasib baik gak alat tu tak ada jual kat pasaran, kalau tak makin pelik dengan orang yang dok selfie guna tangan ‘hodoh’ tu. Huhhhuhhuu.. MissHana/Utaranews.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *