Pengantin baru tayang aksi mukadimah mengawan malam pertama.


Tau la baru kawen dengan inai masih merah dijari tu dan dah dapat ‘bantal peluk’ sedap untuk tidur tiap malam-malam. Tapi tak payah nak menunjuk sangat hubungan ‘mesra’ atas katil tu kat orang lain.
Simpan untuk diri masing-masing sudah la, dimuatnaik gambar cenggitu menimbulkan fitnah pulak nanti. Tau-tau aje la mulut orang sekarang akan sembur aje kalau diorang rasa tu menyakitkan mata diorang untuk tengok.
Jangan sampai menimbulkan fitnah disebabkan pakai inai di jari tu just nak cover perbuatan terkutuk ye! Nak tangkap gambar tu memang tak salah tapi tak perlu nak berkongsi bagai.
Tau la media sosial tu tempat nak berkongsi sesuatu tapi orang lain tanak tau pun pasai hal-hal dalam selimut, buat orang rasa menyampah nak bagi kaki dengan tangan ada la!
Aurat tu dah la terdedah, takut nanti tak larat nak menanggung dosa aje. Nanti dah kena bertan-tan makian disembur baru nak sentap pulak. So, better jangan buat sesuatu yang buat orang rasa menyampah! MissHana/Utaranews.com

3 thoughts on “Pengantin baru tayang aksi mukadimah mengawan malam pertama.

  • November 6, 2015 at 12:21 pm
    Permalink

    mcm dia sorg reti main. mcm dia sorg baru kawin. perangai sakai budak2 melayu skrg. bodoh tak boleh ditegur , cerdik tak boleh diturut.

    Reply
  • November 8, 2015 at 12:21 am
    Permalink

    ok lah kalu blh tayang kek semua tv bagi kambing, panda dan lumbu kondo tgk sama? diua ekor bahlol sama vodo cam vavi? kah..kah..akh.?

    Reply
  • November 9, 2015 at 4:23 am
    Permalink

    ok jugak kalau buat video maen terus…buleh jugak aku buat modal…habuan nk melancap….aku suke tu……besttttt

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *