Bakal tunang beraksi terlampau dengan melayu bertudung.

Ni baru bakal nak bertunang, bukan nak kahwin lagi pun! Tapi dah bermesraan kalah macam orang dah kawen. Orang yang dah kahwin pun segan nak tunjuk gambar mesra macam tu untuk tatapan umum.

Yang ni belum apa-apa lagi dah gatai merenyam tanpa segan silu nak tunjuk kemesraan bagai. Dah tak kisah dosa yang bakal ditanggung ke? Risau tengok kelakuan orang muda sekarang ni, bergaul tanpa batas.

Bersosial tu satu hal.., lepas tu gamak pulak muatnaik gambar mesra nak tunjuk kat semua orang. Dah murah sangat ke muka sampai nak jaja seluruh alam pasal perangai monyet korang?

So please laa…, perempuan diluar sana tu tolong lah jangan ‘murah’ sangat nak bagi si lelaki sentuh sesuka hati. Kalau korang pandai jaga diri, diorang akan lebih menghormati korang.

Dah kawin nanti nak buat apa pun, buat lah! Tak ada orang nak marah atau nak tegur dah pun sebab dah halal bersentuhan.

Ni kalau takat baru jadi bakal tu, baik jaga adab pergaulan tu baik-baik. Bakal je pun kann.., tak tentu lagi jadi kawin ke tak. Bak kata orang., biar susah dapat tapi maruah terjaga.. – MissHana/Utaranews.com.

One thought on “Bakal tunang beraksi terlampau dengan melayu bertudung.

  • December 4, 2015 at 10:44 pm
    Permalink

    kekekekek… mmg perangai monyet pun. setuju dgn miss hana. benda jelek lagi keji tak payah nk kongsi kat org. tak malu kat diri sendiri , malu kat Allah swt cukup.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *