Gadis riak kongsi kemewahan di Instagram dapat balasan..

Satu gambar yang mencetuskan kehangatan di laman Instagram baru-baru ni. Biasa lah orang sekarang ni suka sangat nak berkongsi segalanya di laman sosial. Luar dalam semua nak dikongsi, excited benor..
Tak kisah dok termenung pun nak kongsi bagai, menangis la dan macam-macam la. Ni adalah seorang awek yang dikenali Afiqah Roslan ada kongsi satu gambar dalam dompet dia ‘tebal’ dengan duit, siap dengan status ‘Shopping time’.
Huh, dalam dompet minah ni ada lebih dari 1,000 kot. Bila dah muatnaik gambar cenggini pasti ada yang komen kan. Ada yang suka dan tak suka pun ada jugak la yang pastinya.
Ada la seorang mamat ni yang dikenali Idin Osman tegur la minah ni kata riak. So, minah ni pun balas la cenggini.. Minah ni boleh tahan jugak ego dia, orang tegur bukan nak terima tapi dibalas macam orang bodoh sombong ada la..
‘Kalau riak pun kenapa? Jadi masalah buat anda?’
Lepas minah ni balas cenggitu, mamat Idin tu pun balas la balik. Korang boleh baca di atas tu.. Apa yang dikatakan mamat tu betul la kan? Kalau dok menunjuk kemewahan korang ada kat laman sosial ni mengundang bahaya tau tak!
Mana nak tau ada orang ada niat tak baik ke kat korang semasa korang berada di luar tu. Orang tegur tu terima la dengan baik, untuk kebaikan jugak. Jangan dok keras hati dan ego tak kena tempat! MissHana/Utaranews.com.

One thought on “Gadis riak kongsi kemewahan di Instagram dapat balasan..

  • 03/12/2015 at 10:28 am
    Permalink

    dia belum kenal lagi apa erti samun , rogol & bunuh . kalau dah kenal , dah melalui baru tahu ,betapa bergunanya ingatan sahabat tu.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *