Kerja TOLOL puak AMANAH di Plaza TOL Tanjung Malim.

Yang ni memang lawak.. Selalunya geng pembangkang ni buat demonstrasi untuk hapuskan bayaran Tol di lebuhraya, tapi demonstrasi yang satu ni lain macam sikit jadinya.. Dorang buat demo suruh kerajaan tukar nama Plaza Tol… Hahaha…

Kalau korang masih ingat janji puak-puak Pakatan sebelum PRU dulu, dorang kata akan hapuskan bayaran TOL jika dapat memerintah negeri.. Tapi sampai hari ni satu haram pun janji dorang tak tepati walaupun Pakatan berjaya tawan Selangor dan Penang..

Punyalah menipu untuk menang sampai bulan dan bintang pun dorang janjikan.., tapi satu apa pun rakyat tak dapat bila dorang dah menang.. Itupun masih ada penyokong ‘buta kayu’ yang percaya.. Malaun betul!!

So.., berbalik pada kes demo di Plaza TOL ni.., puak-puak AMANAH desak kerajaan tukar nama Plaza TOL Tanjung Malim kepada Plaza TOL Hulu Bernam. Katanya kalau tukar nama tu, nescaya kawasan Hulu Bernam akan didatangi pelabur yang ramai..

Selain tu, geng-geng AMANAH yang ‘bersukaria’ menjerit-jerit tepi Plaza TOL Tanjung Malim tu menyifatkan bahawa pertukaran nama berkenaan akan mampu mengekalkan imej Selangor di mata pelabur serta rakyat Malaysia..

Korang nampak tak kebodohan yang sedang dipamerkan oleh pembangkang ni? Tukar nama Plaza TOL boleh tarik pelabur? What the fish!!! Tukar nama Plaza TOL boleh menyebabkan imej negeri terjaga?? Alahaiiiii… Macam bodoh betul mentaliti dorang ni..

Tak tahulah macam mana puak gerombolan pembangkang ni boleh ada penyokong dikalangan rakyat Malaysia.. Kalau tengok tindakan dorang yang sibuk berdemo tukar nama Plaza TOL ni, nampak macam tak waras pun ada..

Lepas ni tak tahulah nama apa pulak yang dorang suruh tukar.. Tak mustahil kalau satu hari nanti nama negara pun jadi mangsa kerakusan dorang.. Mangkuk tingkat punya pembangkang!! Hahaha.. – Big B/Utaranews.com

One thought on “Kerja TOLOL puak AMANAH di Plaza TOL Tanjung Malim.

  • December 28, 2015 at 3:06 am
    Permalink

    Jangan salahkan diorang. Berok2 belaan dapigs ni cuma menjalankan tugas yang dikerah oleh tuan2 Besar dapigs. Patut lah cinapek dapigs selalu laungkan 'Maulayu manyak Boloh!' sambil hirup Bat kut teh sedut tulang babi.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *