Erra Fazira Masih Belum Puas Bergelar Janda??

Sejak Erra Fazira dah sah bercerai dengan suami untuk perkahwinan keduanya, nama dia selalu dikaitkan dengan Shahir AF.. Miss A ada dengar pasal gosip dorang ini bakal mendirikan rumahtangga.. Tapi, Erra dah menafikan perkara tersebut..

Dah masuk umur 40-an ni, Erra masih lagi tak terfikir nak kahwin dan cari ayah baru kat anak dia ke? Miss A rasa kalau uolls dah masuk umur 40-an ni, mesti kalut dok fikir nak cari pengganti baru dah kan? Lewat-lewat kahwin nanti tak dapat pulak nak bagi cahaya mata kat suami..

Wanita ni kalau dah kahwin masa berumur, payah sikit nak dapat anak.. Rozita Che Wan pun dapat anak sorang dengan Zian Saidin, dah tak mau tambah anak lagi.. Bagi Erra pula, dia tak terlalu fikirkan soal cinta dan mencari suami dalam masa terdekat ni…

Kalau ada jodoh, Erra hanya minta doa untuk dipertemukan dengan lelaki yang betul-betul sesuai dengan dirinya serta mampu menjaga anaknya..
 
Tapi, memang Erra dan Shahir tak ada hubungan istimewa ke? Jangan nanti, tiba-tiba Miss A dapat kad jemputan kahwin dorang sudah lah.. Heheheh.. – Miss A/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *