Pelakon Filem ‘The Expendables’ Ketagih Bahan Lucah

Siapa yang tengok filem ‘The Expendables’? Filem ni memang syok, salah satunya sebab filem ini mendapat sambutan ramai kerana ia dibarisi dengan pelakon hero-hero Hollywood yang mantop.. Salah satu pelakon hero dalam tu ialah Terry Crews, alah yang hero negro tulah..

Haa.. Pendedahan yang sangat mengejutkan telah didedahkan sendiri oleh Terry kat media hiburan Hollywood.. Terry memaklumkan dia ni ada satu perangai pelik, pernah dengar orang kalau hisap dadah akan jadi ketagih dadah? Kalau tak dapat je dadah tu, akan jadi tak senang duduk.. Sampai boleh bunuh orang la kalau tak dapat benda tu..

Kes Terry pula dia tak ketagih dadah, tapi dia ketagih bahan lucah.. Ketagih dia tu sampai buatkan perkahwinannya dengan penyanyi Rebecca King Crew hampir musnah.. Di Hollywood, tengok bahan lucah memang dah menjadi perkara biasa..

Tapi, yang jadi masalahnya Terry ni tengok bahan lucah tu dari siang sampai ke malam kot.. Dah jadi macam satu kerja pulak, tak dapat tengok jadi ketagih.. Sebabkan dok tengok bahan lucah tu, Terry fikir wanita ini hanya satu ‘alat’ untuk kepuasan nafsu bukan untuk disayangi atau dibelai..

Dah kritikal sangat ketagih si Terry ni, disebabkan itu dia telah mengambil keputusan untuk mendaftarkan diri masuk ke pusat pemulihan.. Kini, dia dah pulih.. Tak tahu la pulih sepenuhnya  atau tidak.. Dok tengok bahan lucah tu Miss A rasa Terry tengok juga, cuma dah kurang sikit la kot dari  sebelum ini..

Selalu dok dengar artis Hollywood, terlibat ketagih dadah, minum arak atau ketagih rokok je.. Tapi, si Terry ni pelik pulak dok ketagih bahan lucah, jangan ketagih seks sudah.. Kalau Terry ni kahwin dengan orang kat Malaysia.. Mungkin kita akan dapat tengok kot berita pasal isteri potong kemaluan suami sebab seks ganas.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *