Bini Haji Nabil Ahmad Belanja Warna Baju Dalam Buat Peminat

Untung bila dapat bini cantik ni, selalu je dapat pujian orang ramai.. Iyerlah bini orang lain tak secantik bini  dia.. Tapi, yang rugi bila, bini cantik-cantik jadi tatapan jejaka lain kat luar sana.. Kiranya, si suami  amalkan sikap ‘sharing is caring’..

Miss A cakap pasal isteri pelawak Nabil Ahmad la u’olls.. Memang Miss A puji bini Nabil iaitu Zira ni.. Walaupun dah ada dua orang anak, dia punya body memang tiptop.. Kalah anak dara, muka pun cantik.. Tapi, tulah masalahnya, cantik tapi dok menambah dosa pada suami je buat apa..

Nabil ini pun tak padan dengan title ‘Haji’, masih lagi tak reti nak nasihat bini tutup aurat.. Pergi luar Negara Miss A tengok bini Nabil ni seksi kot.. Pakai skirt pendek dan baju ketat nampak tetek tu memang dah jadi perkara biasa..

Ke Nabil ni jenis suami yang takut bini? Itu yang tak berani nak nasihat si isteri untuk suruh tutup aurat? Terbaru, Miss A tengok Zira muatnaik satu gambar semasa menjadi model untuk di photoshoot..

Dengan bermurah hati bini Nabil dah belanja peminat warna baju dalamnya tu.. Pakai baju jarang sampai nampak bra kot.. Baguslah di tayang tetek tak seberapa tu kat orang.. Nabil bila cakap soal agama memang A.. Bila tengok bini, terlajak seksi.. Terima kasih Nabil sebab bermurah hati kongsi bini dengan lelaki lain.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *