Chef Wan Kutuk Chef Program Realiti TV Tak Berkualiti

Memang dah kenal sangat dengan mulut lantang chef selebriti terkenal dunia, iaitu Chef Wan.. Mulut ‘laser’ Chef Wan memang pedih untuk ditelah, tapi kebanyakkan apa saja luahan hati Chef Wan memang ada isinya..

Sebelum ini, Chef Wan pernah lantang bersuara kutuk cara pengiklan Datuk Vida yang ter ‘over’ sangat.. Setelah lama berdiam diri, kini Chef Wan kembali bersuara mengutuk chef selebriti yang semakin banyak kat Malaysia, yang lahir dari program realiti TV..

Chef Wan rasa semua chef dari program realiti ini tak berkualiti kalau nak dibandingkan dengan Chef Wan.. Ilmu masakan penuh di dada.. Hahaha.. Bila dah menang program TV pun kadang-kadang bukan sebab pandai masak sangat, tapi menang sebab undi peminat..

Miss A ada tengok syarat nak jadi Chef sekarang ini.., amtara syaratnya muka kena cantik atau muka hensem. Pandai masak sikit-sikit pun dah boleh jadi chef program masakan.. Kalau muka tak hensem atau tak cantik, jangan harap la nak dapat jadi chef.., kalau pun pandai masak dan hebat masak macam Chef Wan, takkan dilayan..

Nasib baik Chef Wan dah bersara kalau tidak, Miss A rasa mesti penuh muka Chef Wan je kat TV untuk program masakan.. Chef veteran adalah chef paling bagus dari chef baru-baru ini.. Tak berkualiti sangat, cakap pun bila depan skrin merepek jer lebih.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *