Model Remaja Dikecam Kerana Peragakan Baju Separuh Bogel

Beberapa hari lepas, seorang model mendapat malu besar selepas baju yang diperagakannya mengalami masalah dan terbuka hingga mendedahkan nenen.. Terbaru, seorang model yang masih remaja belasan tahun pulak mendapat perhatian, dan dikecam gara-gara berjalan di atas pentas peragaan pada Minggu Fesyen Paris dengan pakaian yang mendedahkan dada!

Dah lah baju yang diperagakan tu pun jarang nak mampos… Pereka tu patut buat baju dari plastik jer, lebih jelas kalau dilihat! Nasib baik lah model tu pakai seluar dalam.. Kalau tak, nampak lah ‘semak samun’ dia noh.. Hahhahah..

Model yang tidak dikenali tersebut memperagakan fesyen rekaan Valentino dengan salah satu nenen dia terdedah, baik punya untuk tatapan para tetamu yang datang ke fesyen show tu.. Kalau nak diikutkan, isu pakai baju terdedah tu tak ada lah masalah besar bagi dorang.. Pakaian terdedah macam tu bagi dorang biasa jer, betul tak??

Menjadi masalahnya tu, Valentino menggunakan khidmat model yang masih terlalu muda untuk mengenakan rekaan yang tidak sesuai dengan model tersebut.. Di Perancis, undang-undang di sana telah menetapkan model yang digunakan di atas pentas peragaan perlu berusia 16 tahun ke atas jer..

Nampaknya Valentino dah melanggar undang-undang, agaknya dorang kekurangan model masa tu.. Tu yang terpaksa menggunakan khidmat model remaja tersebut.. Agaknya lah kan?? – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *