Muslimah ‘Belanja’ BUAH RANUM Di Facebook!

Amboi! Tak ada gambar yang lebih ‘jelas’ ke nak tayang ‘aset’ tu, hah?? Minah tu rupa ada, kalau lelaki melihatnya memang cair lah.. Kecantikkan yang dimiliki tu membuat ramai wanita diluar sana cemburu.. Tapi itu lah sayang sangat, gadis cantik ni kadang-kadang akal dia bukan cerdik sangat.. Contoh dah ada ni, baik punya dia selfie tayang bentuk nenen dia noh..

Bergambar macam tu nak di kasi kepada siapa yer cik kak?? Untuk pakwe ke?? Untuk dijadikan ‘peneman’ malam-malam! Fesyen muslimah sekarang ni, dah tak menggambarkan betul-betul muslimah.. Bertudung litup dah okey, tapi cara berpakaian tu lah yang menyakitkan mata memandang.. Ketat nak mampos!

Tapi apa boleh buat, kaum Hawa sekarang ni memang suka berpakaian macam tu.. Betul tak?? Bila ditegur, kata orang menyibuk pasal dorang.. Dorang tak sedar dengan bergambar dan berpakaian macam tu, boleh terjadi macam-macam kat dorang.. Diraba, gambar dorang dicuri oleh individu tak bertanggungjawab untuk melakukan tak senonoh, body dorang dirakam ketika berjalan dan banyak lagi lah..

Bila berpakaian tu, biarlah longgar dan tertutup di bahagian yang tak perlu ditonjolkan! Baru lah mata-mata yang memandang tu sejuk sikit.. Ini tidak, kalau boleh nak tayang seketul-ketul biar jelas dipandang orang.. Memalukan, tau tak?? – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *