Penyanyi Kumpulan Gerhana Ska Cinta Tayang Gambar ‘CIUM MOLOT’ Di Instagram

Korang masih kenal kan dengan kumpulan Gerhana Ska Cinta? Walaupun dah lama tak keluarkan lagu dan bergiat aktif dalam industri muzik, dorang masih ada peminat dorang sendiri.. Korang pernah dengar tak lagu ‘Sayang’? Gerhana Ska Cinta feat Altimet, Salam dengan Nabila Huda..

Bukan pasal lagu tu yang Miss A nak cerita.. Miss A nak cerita pasal vokalis wanita kumpulan Gerhana Ska Cinta tu.. Vokalis wanita tu dikenali sebagai Pedd.. Hari ini adalah ulang tahun perkahwinan dia dengan suami yang ketiga tahun..

Sebab nak tunjuk betapa ‘sweetnya’ dorang sambut anniversary ke-3 tahun.. Pedd ni dah muatnaik gambar dorang bercium waktu honeymoon suatu ketika dulu kat laman Instagramnya..

Alolo.. Macam dia sorang je ada suami.. Tak payah la nak tunjuk gambar ‘terlajak’ mesra tu kat orang.. Nanti anak dah besar tengok gambar mak ayah dia bercium, Miss A rasa dorang pun malu..

Tak pernah dengar ke orang selalu cakap, gambar ‘terlajak sweet’ laki bini ni sepatutnya dijadikan sebagai tatapan peribadi jerr..Tak perlu la nak tayang bagi satu dunia tengok.. Tak payah nak ikut budaya barat sangat la..

Bila dah aksi macam ni pun terlalu terbuka nak kongsi dengan orang ramai, Miss A tak terkejut kalau lepas ni gambar kat atas katil pun Pedd ni berani nak kongsi.. Netizen pun tak lalu nak tengok gambar mesra uolls ni..

Paling tak tahan bila ada orang komen gambar dorang ni ‘so sweet’.. Tukang komen pun sama naik tiga suku.. Banggakan sangat budaya barat, sampai dah tak kisah orang-orang Melayu dok buat aksi bercium kat tempat public.. Haiishh… Tak paham Miss A.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *