Remaja Ini Sokong Pengganas IS Culik Najib

Seorang remaja lelaki berbangsa India ini berkelakuan biadap dan secara terang-terang mengaku menyokong tindakan pengganas ISIS yang sebelum ini merancang untuk menculik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

Melalui satu video yang dimuatnaik di laman sosial dan kini sudah pun menjadi viral, remaja lelaki tersebut melahirkan rasa kesal dan pertikaikan kenapa rancangan untuk menculik Najib berjaya dipatahkan. Malah remaja terbabit juga menyalahkan pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) kerana menggagalkan perancangan pengganas tersebut.

Bagi dirinya, cubaan untuk menculik perdana menteri adalah satu tindakan yang betul. Bukan itu sahaja, remaja biadap itu turut menyamakan Najib dan pengganas ISIS datang dari ‘spesis’ yang sama.

“ISIS rancang untuk menculik Najib… bukankah ISIS dan Najib merupakan orang yang sama.. kerana ISIS membunuh semua orang bukan Islam dan sorang lagi membunuh warga Mongolia.

“Malaysia gagalkan rancangan ISIS untuk menculik Najib… kenapa mesti kita gagalkan rancangan tersebut, bagi tahu aku siapa yang berani gagalkan gerakan tersebut.

“Aku sebenarnya tidak sokong ISIS tapi kalau isu ini berkaitan Najib… aku merayu pada ISIS jangan putus asa, cuba lagi walaupun gagal” kata remaja India terbabit.

Tidak cukup dengan menyokong tindakan cubaan menculik dari pengganas terbabit, malah dia memberi sokongan moral dan menasihati pengganas IS supaya jangan berputus asa. Terus berusaha untuk menculik Najib walaupun beberapa kali digagalkan.

Biadap kan…. Dia ingat benda ni kelakar kot??!! Kalau tak suka dekat pemimpin Malaysia kau boleh berambus la dari sini, buat semak je orang macam ni dok Malaysia. Bajet bagus pulak sokong pengganas IS yang kejam tu. Jangan-jangan mamat India ni ada kena mengena dengan pengganas IS kot, sebab tengok dia sokong semacam je. – TiraGomez/UtaraNews.com

One thought on “Remaja Ini Sokong Pengganas IS Culik Najib

  • 11/03/2016 at 6:25 am
    Permalink

    Budak ni agak nya dulu atuk atau bapanya kuat minum todi atau samsu haram..tu bila dapat waris cakap pun macam orang mabuk todi atau samsu….zahid..,tolong tangkap budak ni skmm sisat budak ni …biar dia terkencing kat seluar…bila dah masuk lokap

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *