Amelina Dangdut Pakai Seksi Sebab Gilakan Perhatian!!


Siapa tak kenal penyanyi dangdut Amelina, lepas dia kembali membuat comeback.. Nama Amelina memang menjadi sebutan.. Sebabnya ‘comeback’ Amelina ni memang buat peminat lama dia berdarah hidung.. Hahaha…
Berdarah hidung sebab apa? Tengok pakaian Amelina yang ketat dan sendat macam balut buah nangka.. Biasalah artis ni kalau nak buat ‘comeback’, mesti buat satu kelainan.. So, Amelina tampil dengan imej seksi ketat dan lekat..
Ada beberapa keping gambar yang dimuatnaik Amelina di akaun Instagramnya dah dikutuk oleh netizen.. Umur tu dah berusia dan boleh digelar ‘mak cik-mak cik’ , tapi cara pakaian buat malu ja kat anak-anak kalau tengok mak pakai macam ni..
Bila ditegur orang tua tak sedar diri tahu pulak marah, berpakaian macam tu punya ketat tak rasa malu pulak? Dah la peminat Amelina pun kategori orang yang dah ‘senja-senja’ saja.. Bila dapat jemputan menyanyi, pakai la sopan sikit..
Mahu terkeluar bijik mata pak cik-pak cik, bila tengok Amelina buat persembahan.. Kalau dah ada bakat, tak perlu nak cari publisiti murahan atau berpakaian seksi untuk tarik perhatian orang ramai.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *