Fouziah Gous Terima Komen Lucah Kerana Gambar Terlampau Bersama Suami

Artis ni suka sungguh ikut musim, time musim mengandung.. Semua pakat mengandung, time musim bersalin semua pakat bersalin.. Kali ini musim tayang adegan mesra dengan suami masing-masing pulak.. Ke artis ni ada buat pertandingan antara dorang, pertandingan adegan mesra siapa yang paling sweet? Hahaha..

Banyak dah Miss A tengok artis dok muatnaik gambar mesra dengan suami masing-masing.. Mana la tahu, dorang buat pertandingan yang Miss A tak tahu..Itu yang berlumba-lumba muatnaik gambar mesra.. Dorang ni ingat peminat hadap sangat ke gambar mesra tu? Geli la tengok dok tayang kat laman sosial..
Peminat naik muak dan nak muntah, simpan jelah gambar mesra tu untuk tatapan peribadi.. Kali ini, yang menjadi perhatian ada lah pelakon dan pengacara Fouziah Gous.. Dok tayang adegan mesra dengan suami..
Suami pulak buat mata ‘stim’ tu dah kenapa? Tak pasal-pasal dapat komen lucah, antara komen lucah yang diterima pasangan ini, “ntah apa yg dia pegang sampai kuyu mata suami dia’..
Tak payah la nak mengamuk kalau terima komen lucah macam tu ye.. Diri sendiri yang bodoh suka muatnaik gambar mesra dengan suami, dapat komen lucah dok mengamuk sakan..
Mula-mula trend gambar ‘sweet’, lepas ni trend artis muatnaik gambar dalam bilik dengan pasangan masing-masing pulak.. Tak sabar Miss A nak tengok artis mana yang akan mulakan dulu muatnaik gambar berjimak dorang.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *