Johan Raja Lawak Kena Kecam Sebab Dera Anak?


Setiap kali pasangan suami isteri Johan Raja Lawak dan Ozlyn memuatnaik video pasal anak kecil dorang, iaitu Chantiq mesti akan ada komen dari netizen mengutuk Johan.. Sebelum ini Johan dikecam tak pandai jaga anak..

Kali ini, memuatnaik video merotan Chantiq pun kena kecam.. Johan tak ada la rotan anaknya tu sekuat hati, rotan manja-manja saja.. Chantiq ada buat salah, so sebagai pengajaran untuk tak buat lagi benda tu Johan bagi ‘warning’ dengan rotan..

Netizen tak suka cara Johan ajar anaknya macam tu, tak perlu nak rotan.. Sebab Chantiq pun dah minta maaf tak perlu la nak rotan-rotan lagi.. Budak-budak kecil bukan dia faham apa-apa lagi..

Hmm, semua yang Johan buat memang tak kena kat mata netizen.. Ok la tu didik anak dari kecil, kalau buat salah kena minta maaf dan di ajar rotan.. Baru la takut sikit, nanti dah terlalu di manja tak mahu rotan, anak pun tak takut dengan mak ayah..

Tapi, Johan marah anak pun muka masih lagi buat orang tak takut.. Rasa nak gelak lagi adalah dengan rambut kembangnya tu.. Anak dorang pandai-pandai la dorang jaga, bukan dorang dera pun Chantiq tu.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *