Liyana Jasmay terpaksa minta maaf selepas dikecam rakyat Sabah.

Baru dia tahu langit tinggi ke rendah, waktu keluarkan kenyataan tak fikir sensitif orang lain.. Dah kena kecam macam ni baru kalut nak buat permohonan maaf.. Tapi, ok la nak juga mohon maaf atas kesalahan diri dari setengah artis tu dah bersalah masih nak tegakkan benang yang dah basah..

Miss A dok cerita pasal pelakon Liyana Jasmine.. U’olls mesti tahu kan Liyana ada keluarkan kenyataan takut kalau nak keluar berseorangan kalau berada di Sabah.. Takut sebab ada ramai peminat fanatik Liyana di Sabah..

Disebabkan kenyataan itu, ramai orang Sabah yang tampil mengkritik Liyana dan sifatkan artis tu biadap sebab nak mengkritik rakyat Sabah.. Memang teruk juga Liyana dikecam oleh rakyat Sabah, ada yang maklumkan langsung tak kenal Liyana dan merasakan Liyana ni perasaan diva..

Sedar tentang dirinya dah dikecam oleh rakyat Sabah, Liyana menerusi akaun Instagramnya dah memuatnaik gambar serta kapysen untuk memohon maaf pada rakyat Sabah tentang kenyataan yang telah dikeluarkan olehnya pada media..

Liyana maklumkan dia tak ada niat nak menginggung mana-mana piha dan minta semua orang tak salah tafsir dengan apa yang ditulis pihak media.. Segala maki hamun u’olls kat Liyana dianggap sebagai teguran..

Haa, lain kali kalau nak keluarkan kenyataan pakai otak dulu, betul ke Liyana ni terkenal sangat kat Sabah? Kat Malaysia pun dah jarang tengok dia berlakon, masih ada peminat rupanya.. hahaha.. MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *