Pasangan Pengantin ‘Berkunyit’ jadi tarikan di Thailand.

Aloloo! ‘Sweetnyaaa pasangan ‘kunyit’ ni, ‘selamat pengantin baru’ yer! Korang pun ucap lah selamat pengantin baru kepada pasangan yang paling ‘sweet’ di atas tu.. Hihhii..

Nampak tak bertapa bahagianya dorang selepas ‘dikahwinkan’ dan disaksikan tetamu yang hadir ke majlis perkahwinan dorang.. Meremang bulu roma melihat pasangan ‘kunyit’ comolot..

Sweet dan bahagia lah sangat, ini hanya menempah bala jer! Majlis perkahwinan gay dari Thailand ni pun meriah macam pasangan normal berkahwin..

Korang lihat jer lah dekorasi pelamin dorang tu, warna merah jambu dan keemasan bagai.. Kalau dilihat dari segi rupa, kedua-duanya seperti jantan tulen tapi sayang dorang mempunyai citarasa yang sama..

Tak boleh pakai, jahanam dijadikan lelaki! Tetamu yang hadir di majlis pasangan tu pun suka dan memberi sokongan jer noh.. Lepas ni, pasangan tu rancang nak berapa orang ‘anak’ yer??

Mana lah tahu kannn, nak jadi seperti pasangan gay yang lain mempunyai anak.. Menggunakan ibu tumpangan untuk memberi ‘zuriat’ kepada dorang..

Menggelikan melihat pasangan songsang macam tu membesarkan anak.. Siapa berperanan sebagai mak dan bapak lah noh?? Tak nak bayangkan, menjijikkan difikirkan!

Nasib baik lah di Malaysia tak terima golongan macam tu, kalau tak dok pakat kahwin juga seperti pasangan sengal di atas tu.. Habis jahanam kalau terjadi! Huhuuhu.. – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *