Pengapit Pengantin Tayang ‘Line Spender’ Untuk Tatapan Umum

Bila pengapit menarik perhatian tetamu, seri pengantin pun dah tenggelam.. Sakitnya mata ni memandang belakang pengapit tu noh, baik punya dia ‘belanja’ mata-mata kat situ.. Tak ada baju yang lebih singkat ke dia nak pakai yer?? Kalau nak pakai baju macam tu, baik pakai baju adik-adik dia yang berusia 12 tahun jer.. Nak sangat kan pakai ketat??

Ni baru bahagian belakang terdedah, depan tu mesti terjojol juga.. Sebelum ni ada juga pengapit-pengapit yang menarik perhatian berpakaian macam tu, baik punya semua pakai baju ketat nak mampos berbaris panjang menunggu ketibaaan pengantin.. Dorang tak sedar dorang dah menjadi perhatian ramai kat majlis tu terutama kepada pihak lelaki..

Mana tidaknya, pengapit tu semua pakai tudung tapi baju dorang pakai tu ketat dari atas sampai kebawah.. Geram je melihat dorang! Sama lah seperti pengapit gambar di atas tu, dia pun dah dapat perhatian tetamu kat situ..

Miss hairan betul dengan gadis sekarang ni, dorang tak tahu nak pakai pakaian yang senonoh dan sejuk mata memandang sikit ke?? Suka sangat berpakaian menjolok mata macam tu, dah seperti bertelanjang jer.. Dorang fikir pakai ketat macam tu menyerlahkan keayuan dorang ke??

Memang tak lah weii! Berpakaian tu biarlah longgar dan tak terdedah apa yang patut disembunyikan.. Kalau berpakaian macam tu lebih manis dan sejuk jer mata memandang.. Jangan mengugat keimanan lelaki dengan penarikan ‘murah’ macam tu! Bila lelaki usha semacam jer, tahu pulak nak melenting dan tuduh gatal..

Tapi masalahnya sekarang ni, siapa yang menarik perhatian dorang untuk melihat korang?? Bukan ke korang sendiri yang cari masalah?? Tak sedar diri tu dok tayang segalanya, macam mana lah dorang tak usha korang semacam.. Pakai baju singkat, lepas tu kain ketat sampai nampak jelas gila line spender tu! – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *