Tersebar Perbualan Lucah Pasangan Kekasih Melayan Nafsu Melalui Mesej

Tersebar perbualan lucah pasangan muda bercinta ni di laman sosial Facebook, Miss baca mesej-mesej tu semua rasa meremang bulu roma dan rasa nak hentak jer kepala masing-masing kat dinding! Sakan yer dorang saling melayan nafsu masing-masing, walaupun hanya berbalas mesej.. Nampak tak perangai anak muda sekarang ni?? Tak dapat secara real, mesej pun jadi lah.. Janji dapat memuaskan nafsu masing-masing!

Sayang tolong hisap ‘tut’ bi punya, hantar gambar sayang yang seksi, sayang dah hisap dan sedap, air mani bi dah hujung-hujung ni dan banyak lah lagi ayat-ayat yang boleh buat korang nak muntah hijau jer bila baca.. Tak senonoh betul lah! Dah bermesej lucah tu satu hal, si perempuan pun sakan dan gedik dok mengambil gambar-gambar bogel untuk dihantar kepada si lelaki..

Gambar tu semua dibuat apa lagi, jadi ‘modal’ untuk ‘main buih lah’ dan apa yang merancakkan lagi perbualan ‘panas’ dorang tu.. Si perempuan pun macam perempuan murah, tak malu langsung ‘belanja’ gambar-gambar macam tu! Ini lah jadinya kalau tak pandai pilih pasangan, pilih pun yang nak mendapatkan ‘sedap’ dan menjahanamkan diri jer!

Sambil-sambil dok mesej lucah tu, si lelaki sempat lagi tanya kat si perempuan bila ada masa kelapangan.. Apalagi, nak check-in hotel lah, si perempuan pun beritahu lah bila masa kelapangan dan tergedik-gedik ‘on’ jer.. Lepas tu si lelaki siap tanya, nak sediakan kondom tak?? Si perempuan pun jawab lah ‘boleh juga’..

Alahaiii! Rupanya dorang bukan setakat melayan dalam mesej jer, sampai ke hotel juga dorang melakukan maksiat.. Apa nak jadi dengan anak muda sekarang ni, dah tak takut dosa ke?? Melakukan maksiat macam perkara biasa, dan merasakan itu bukan satu dosa besar jer.. Pasangan yang suka melakukan maksiat macam ni patut direjam sampai mati jer, dorang dah tak tahu yang mana halal dan yang mana satu haram! – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *