Uqasha Senrose ‘Sound’ Hafidz Roshdi Di Twitter

Dah kenapa yang Uqasha Senrose dok bising-bising kat Twitter tak tentu pasal tu, nampak gaya marah betul.. Setiap status yang dimuatnaik Uqasha di Twitternya semua macam ditujukan pada hero drama ‘Tundukkan Playboy Itu’..

Tersebar kontroversi mendakwa tunang Hafidz Rosdi cemburu, bila Hafidz selalu memuatnaik gambar bersama Uqasha di akaun Instagramnya.. Takut namanya sering diburuk-burukkan lagi dengan kotronversi, Uqasha dah mengamuk kat Twitter..

Uqasha siap dok perli-perli Hafidz kot, dia sifatkan Hafidz tu budak-budak.. Susah bila bagi budak-budak berlakon.. Amboi, sedap je nak mengutuk orang Uqasha.. Kalau ko tu dah ‘dewasa’ sangat, apasal yang nak melatah lebih bila ada gosip macam ni?

Miss A rasa sebagai seorang wanita yang ‘dewasa’ terima je gosip ini dengan baik.. Tak perlu nak muatnaik status perli-perli artis lain.. Tak payah nak berlakon baik Uqasha, semua peminat dah tahu perangai sebenar kau.. Boleh tahan mulut Uqasha ni bila mengata orang wei..

Tak menampakkan langsung macam diri tu wanita bertudung.. Hipokrit la ko ni Uqasha.. Dok kutuk Hafidz, memang nak cari pasal la, Hafidz tu ramai peminat wanita kot.. Nanti mesti kau kena maki hamun dengan peminat Hafidz..

Miss A stalk Twitter milik Uqasha, banyak juga status yang dimuatnaik Uqasha yang dah pun dipadam.. Tak pasti pulak sebab apa, takut leteww kena hentam.. Dah nak kutuk tak payah la padam, berani kerana benar.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *