Wanita Mabuk Berbogel Sambil Tawarkan Seks Di Tepi Jalan

Semalam seorang wanita gila di China telah menarik perhatian netizen, apabila menari dalam keadaan bertelanjang bulat di atas bumbung kereta ketika keadaan jalan sesak.. Hari ni, tersebar pulak video rakaman seorang wanita mabuk berkelakuan tak senonoh di hadapan khalayak ramai.. Korang tahu jer lah gelagat orang mabuk macam mana, dorang bukannya sedar apa yang dorang dah buat..

Kebanyakkan orang yang mabuk ni akan menunjukkan aksi yang memalukan, macam wanita di atas tu.. Dia sanggup berbogel di tepi jalan sambil merayu-rayu kepada seorang pelacong asing supaya melakukan seks dengannya.. See, dah mabuk tahap kritikal sampai tawar seks!

Berapa banyak dia teguk air kencing setan tu tak tahu lah, sampai otak dia dah tak dapat berfungsi dengan baik lagi.. Kalau dapat kat perogol memang suka lah, mangsa serah diri macam tu jer.. Ini lah penangan minum air kencing setan!

Minum sampai mabuk, lepas tu berkelakuan macam orang gila! Kejadian tu berlaku di sebatang jalan di Shanghai dan aksi memalukan wanita tu telah dirakam oleh orang ramai yang berada disekeliling.. Wanita tu dikatakan menawarkan pengalaman ‘eksotik’ kepada lelaki warga asing berkenaan kalau dia ‘sudi’ melakukan hubungan seks dengannya.. Gila lah minah ni!

Nasib baik lah pelancong asing tu tak berminat nak melayan wanita tersebut dan cuba menjauhkan diri darinya.. Pelancong tu pun scary jer melihat kelakuan wanita tu, betul tak?? Tiba-tiba nak tawar seks secara percuma macam tu, macam perempuan tak ada maruah jer!

Sebaik saja polis tiba di tempat kejadian, wanita tu terus ditangkap walaupun cuba melawan.. Bila dia dah sedar nanti, mesti terkejut melihat video memalukan tu dah tersebar meluas.. Padan muka, mabuk sampai tak ingat dunia! – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *