Aksi Menggoda Fasha Sandha Dan Idris Khan


Fuyoo, janda hot Fasha Sandha tayang betis gebu buat tatapan peminat.. Singkat sangat tu dik non oit skirt tu.. Dah tak boleh nak singkatkan lagi ke skirt yang Fasha pakai tu? Bila dah bercerai dengan Jejai ni, makin bertambah-tambah seksi Miss A tengok Fasha ni..
Nak tunjukkan pada Jejai supaya Jejai patut rasa menyesal sebab dah tinggalkan isteri seksi dan hot macam ni ke? Anak dah dua orang, Fasha tak malu kat anak-anak ke bila pakai skirt pendek ala-ala muda remaja lagi tu?
Menerusi akaun Instagram milik Fasha, dia telah repost semula gambar yang di muatnaik oleh hero remaja Idris Khan.. Alah, pelakon utama untuk drama ‘Duda Terlajak Laris’ tulah.. Idris dah muatnaik gambar photoshoot dengan Fasha untuk majalah ‘Media Hiburan’..
Tapi, penampilan Fasha yang menggayakan skirt pendek tu yang menarik perhatian peminat.. Dah lama tak tengok Fasha dok pakai seksi macam ni, bila dah muatnaik gambar macam ni semua terkejut.. Seksi yang amat, geram nanti Idris tengok Fasha nanti.. Hahaha..
Jangan nanti Miss A dengar Idris kena belasah dengan Jejai sudah lah.. Pelakon muda Aedy Ashraf yang rapat dengan Fasha sebab berlakon drama sekali pun kena warning dengan Jejai.. Inikan pulak Idris yang bergambar dengan Fasha pakai skirt pendek macam tu.. Lagi Jejai tak senang duduk….
Dah ceraikan dengan Fasha tu, Jejai tak payah nak ‘gila talak’ sangat la cari pasal dengan semua lelaki yang cuba nak dekati Fasha.. Jejai boleh tengok gambar ni dan ‘telan air liur’ jelah ye..
Nampak sesuai pulak Miss A tengok Fasha dengan Idris ni, Fasha dah belanja betis tu.., Idris tak rasa nak mengorat janda hot tu ke? Hahaha.. – MissA/UtaraNews.com

One thought on “Aksi Menggoda Fasha Sandha Dan Idris Khan

  • 21/03/2017 at 10:29 am
    Permalink

    jejai bila nak tayang body? kasi tunjuk sikit lu pun ada badan sado. haha

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *