Awal Ashaari Hampir Buatkan Lara Alana Lemas


Anak Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya memang antara anak artis yang sangat diminati oleh orang ramai.. Walaupun masih kecik, Miss A rasa Lara Alana ni dah banyak kali dapat anugerah..
Untuk ABPBH 29 pun Lara dapat anugerah ‘Personaliti Media Sosial Popular’, akaun Instagram Lara saja dah mencecah 1.7 juta pengikut.. Setiap kali Awal memuatnaik kemaskini terbaru Lara, memang ramai peminat yang akan bagi komen..
Kali ini Awal dah memuatnaik gambar dan video Lara seronok nak mandi kolam.. Miss A nak maklumkan kat u’olls semua.. Awal tak bawak Lara mandi kolam bahagian budak-budak tau.. Awal bawa Lara mandi di bahagian kolam renang orang dewasa..
Ada satu video dimuatnaik Awal dah buatkan ramai peminat bising, ingatkan Lara dah lemas.. Lara terjun kolam nampak macam lemas, kolam orang dewasa memang la dalam, budak-budak terjun kolam tu memang confirm la lemas..
Tapi, u’olls semua jangan salah faham erk! Memang la Lara lemas, tapi bukan lemas betul-betul.. Lara terjun kolam dan lemas sekejap je, Lara pakai pelampung sebenarnya.. Lepas tergelam tu, Lara timbul balik..
Tapi, netizen tak puas hati sebab Awal terlalu lepaskan anaknya itu untuk terjun kolam.. Jaga la anak tu elok-elok sikit, budak kecik lagi bagi mandi kolam.. Memang la pakai pelampung, mau terjun tak timbul-timbul mampuih.. – MissA/UtaraNews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *