Gadis Tak Malu Tayang Gambar ‘Pra-Jimak’ Di Laman Sosial

Masa bercinta ni semuanya indah, kentut pun berbau wangi.. Betul tak?? Kalau boleh tu nak melekat dengan kekasih hati jer 24 jam macam belangkas, sampaikan orang lain tengok pun rasa menyampah jer.. Tapi bila putus jer hubungan tu, bermula lah perang mulut antara satu sama lain.. Lawan maki hamun, lepas tu ungkit balik perkara lalu untuk dijadikan isu..

Tak cukup dengan tu, si boyfriend yang ada gambar-gambar ‘panas’ bekas girlfriend, mula lah niat jahatnya.. Apalagi, disebar lah di laman sosial! Tujuannya tu untuk memalukan dan menunjukkan perangai buruk bekas girlfriend.. Siapa yang dapat malu?? Perempuan juga, betul tak??

Tapi itu lah sesetengah perempuan sekarang ni tak sedar diri, terlalu ‘murah’ ‘belanja’ gambar mengaibkan kat si boyfriend.. Si boyfriend minta, tanpa berfikir panjang terus jer bagi.. Kadang-kadang tu, si boyfriend tak minta pun kalut nak bagi juga.. Itulah yang jadi pada sesetengah perempuan sekarang ni, maruah tu bukan penting lagi untuk dijaga..

Begitu juga dengan minah di atas tu, bangga jer muat naik gambar bersama si boyfriend di laman sosial.. Suka dia berada dalam pelukan si boyfriend yang tak pakai baju tu yer?? Korang faham ke dorang punya cerita semalam?? Faham-faham jer lah yer.. Miss harap lepas sembilan bulan nanti, tak ada yang akan buang anak noh! – MissHana/Utaranews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *