Gambar Pra Perkahwinan Hafiz Suip Ikut Cara Kafir

Inilah artis popular yang bakal berkahwin pada 14 Mei depan, yang kurang mendapat sponsor.. Hahaha.. Bukan pasal sponsor yang Miss A nak ceritakan kat u’olls.. Miss A nak kongsikan kat korang pasal gambar pra perkahwinan Hafiz Suip dan pasangan, Nureffy..

Artis biasalah kalau nak kahwin mesti nak buat pra perkahwinan dulu.. Masa akan datang buat pra jimak pulak.. Hahaha.. Gambar pra perkahwinan Hafiz ni dibuat di Korea, berlatar belakangkan pemandangan yang super cantik.. Korea memang antara sebuah negara yang cantik kalau nak pergi bercuti dan ambik gambar..

Bila dah ambik gambar pra perkahwinan Hafiz dan Nureffy ni, adalah beberapa keping gambar mereka yang menunjukkan sisi-sisi romantik.. Romantik ke? Dah macam gambar bersiap sedia nak beromen ja Miss A tengok.. Hahaha..

Hafiz ada la memuatnaik beberapa keping gambar pra perkahwinan dalam akaun Instagramnnya.. Dalam banyak-banyak gambar itu, peminat tertumpu pada satu gambar Hafiz dan pasangan..

Nampak macam gambar dah bergelar laki dan bini, ala-ala sweet itu dah kena maki berjemaah dengan peminat.. Hafiz digelar suka ikut budaya kafir nak ambik-ambik gambar pra perkahwinan ni.. Agama Islam tak ajar pun nak bergambar pra perkahwinan macam ni..

Bila dah kena kutuk kaw-kaw dengan peminat, tahu pun kalut nak padam gambar tu.. Miss A tengok balik akaun Instagram Hafiz, memang dah tak jumpa gambar tu.. Padam pun ingat Miss A tak boleh nak cari ke? Nih Miss A kongsikan dengan u’olls gambar pra jimak Hafiz. Eehh, silap pra perkahwinan.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews.com

One thought on “Gambar Pra Perkahwinan Hafiz Suip Ikut Cara Kafir

  • 09/05/2016 at 9:57 pm
    Permalink

    Sokong Miss A, maksiat camni perlu di sanggah habis-habisan supaya barahnya tidak merebak. Tiada istilah kasar bahasa dlm menentang musuh Allah supaya tersedar.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *